Kosten Wintersporters magazine

@NielsV er zijn 2 magazines per seizoen. Die zijn allebei al geweest. De volgend komt dus weer ergens in september.

Hm das eigenlijk best jammer aangezien ik me 3 december heb geabonneerd, zit nu vol in de wintersportsferen

Martijn,

Zie mijn posting hier van 30 november…
Ik heb zoals gevraagd de redactie een mailtje met informatie gestuurd, maar niets meer gehoord.
De acceptgiro met de betalingsherinnering voor nummer 9 en 10 die in de bus lag heb ik dus vorige week maar betaald, had ook helemaal geen zin om het verder uit te zoeken en contact op te nemen met abo-land.

Vanmorgen lag er weer een acceptgiro in de bus, nu weer voor de nummers 10 en 11.
Die acceptgiro gaat nu in de grote ronde file, straks kan ik niet meer op wintersport :-)

Geef je fouten toe voordat een ander ze overdrijft.

Wat raar dat je geen reactie hebt gehad op je e-mail. Ik zie dat mijn collega Arjen met jou vraag bezig is geweest. Ik ga hem even aan zijn jasje trekken.

Ook ik krijg vandaag weer een acceptgiro gedateerd 13-12-2012 voor nummers 10 en 11.
12 april heb ik echter al de bevestiging gehad dat de vervaldatum van mijn abbo 1-8-2013 zou zijn.

@Hans het is helaas een chaos bij Abonnementenland. We zijn volop bezig om dit op te lossen. Excuses voor het ongemak. Voorlopig niets betalen. Ik hoop hier snel nieuws over te hebben.

Verwijdert/aangepast door Ron

niet roetsjen maar skieen

Ik kreeg ook weer een acceptgiro in de bus, misschien iets om even op de home site te zetten?

Ik kreeg ook een nieuwe acceptgiro in de bus voor de nummers die in 2013 moeten verschijnen. Dat is wel erg vroeg om nu al geld te gaan innen voor een magazine wat bijna een jaar later uit gaat komen. De eerste twee magazines heb ik trouwens netjes gehad.

Ik kreeg ook een nieuwe acceptgiro in de bus voor de nummers die in 2013 moeten verschijnen. Dat is wel erg vroeg om nu al geld te gaan innen voor een magazine wat bijna een jaar later uit gaat komen. De eerste twee magazines heb ik trouwens netjes gehad.

Sebastiaan op 25 dec. 2012 11:08

hier idem, 2 nummers netjes ontvangen, is deze betaling inderdaad voor 2013, of kan ik hem wegwerpen

Addict.

Vervolg:

Kreeg een mailtje van Abonnementenland, als reactie op mijn mail aan redactie@wintersporters.nl van 4 december (!)
Het klopt nog steeds niet. De administratie bij Abonnementenland is chaos, ik ben er nu wel klaar mee en koop het (verder prima) magazine voortaan liever los.

Geef je fouten toe voordat een ander ze overdrijft.

En ik kreeg weer een herinnering voor de factuur van 13-12-12, zie mijn post hierboven d.d. 20-12-12.

@Martijn: is er al nieuws?
Ik voel er veel voor om net als Marcel er mee te stoppen en in de losse verkoop te duiken.

En ik kreeg weer een herinnering voor de factuur van 13-12-12, zie mijn post hierboven d.d. 20-12-12.

@Martijn: is er al nieuws?
Ik voel er veel voor om net als Marcel er mee te stoppen en in de losse verkoop te duiken.

Hans op 17 feb. 2013 21:58

Same here…Het gaat dus erg lekker bij abonnementenland…Of snappen wij er gewoon niks van? ;-)

If you snooze, you loose!

Update: Ik heb een hele goede reactie van de magazine-redactie gekregen maar heb mijn abonnement via Chaosland maar gestopt. Koop 'm gewoon los. Weet nu ook waarom ik zo voorzichtig ben met het afgeven van automatische incasso’s…

Geef je fouten toe voordat een ander ze overdrijft.

Ik heb inderdaad m’n geld van de dubbele automatische incasso ook nog niet terug. Dit weekend maar weer een mail gestuurd naar de redactie. Zou leuk zijn als er nu wel een reactie komt en 't zou nog veel leuker zijn als ik dan ook binnenkort nog m’n teveel betaalde geld terug krijg…

Ik kreeg een telefoontje van Abonnementenland in antwoord op mijn email, in mijn geval zou de tweede acceptgiro voor 2013 zijn. Abonnementenland zou bij al haar bladen voor het begin van het nieuwe jaar factureren.

Twee keer een acceptgiro kort achter elkaar voor 2012 en 2013, dat geeft gewoon verwarring.

Abonnementenland heette vroeger Hubo, toen was het ook al een chaos.

Volgzaam type (off-piste mits berggids).

We proberen achter de schermen zo netjes mogelijk op te lossen met abonnementenland. Helaas is de communicatie bij deze club momenteel een drama.

Het tweede bedrag dat is afgeschreven en/of de tweede acceptgiro die je hebt ontvangen was inderdaad voor het volgende seizoen (13/14). Dit is niet in onze opdracht gedaan en had ook nooit zo vroeg moeten gebeuren. We gaan de samenwerking met abonnementenland stopzetten. Alle abonnementsgelden die te veel zijn binnen gekomen gaan we zsm terugstorten. Dit heeft helaas wat tijd nodig.

Duizend maal excuses voor het ongemak. We gaan het dus zo goed en mooi mogelijk oplossen.

@Martijn.

Dank voor je reactie. Dan weet ik in ieder geval dat ik de acceptgiro voor 2013/2014 NIET ga betalen ;-).

We horen het wel over het hoe en wat voor de verkoop van VS in 2013; want het blijft natuurlijk gewoon een heersend magazine! Daar doet de chaos bij deze toko niets aan af!

If you snooze, you loose!

Aaah en ik heb hem juist vorige week betaald. Ik had ze opgebeld en werdt overigens vriendelijk te woord gestaan. Ik gaf aan dat ik het een beetje vroeg vond om nu al een accept te sturen. Uiteindelijk heb ik hem maar betaald zo van het gaat maar om 12,95 en dan is het maar weer voldaan voor volgend seizoen.

Ik gooi de acceptgiro’s op advies van hier steeds weg, maar lopen we dan niet het risico op boetes omdat we niet betalen?

DON'T BLINK BECAUSE HISTORY IS WRITTEN IN AN INSTANT

@Arends je hoeft je geen zorgen te maken over boetes.

Op 12 augustus is de 12,95 voor de 2 toekomstige magazines van Verse Sneeuw door abonnementenland terug geboekt. Het is wonderbaarlijk goed gegaan blijkbaar… ik had er al niet meer op gerekend! ;-)

Dit brengt mij meteen op het volgende; Dit magazine zou nu in eigen beheer worden uitgegeven maar ik heb nog nergens gezien dat ik me voor dat blad kan aanmelden! Kan ik me alvast inschrijven als Lidnr. 000001 ??? ;-)

Gast442… was ik dus… niet ingelogd! Laten we zeggen: ‘opstart probleempjes’ voor seizoen 2013/2014!
;-)

Als het gaat vriezen dan warm ik op!

@johan68 gelukkig is het goed gegaan. Op korte termijn meer info over het nieuwe magazine!

Ik heb 5,95 teruggestort gekregen, terwijl ik heb afgesloten:

Jaarabonnement - 2 nummers voor € 9,95 i.p.v. € 12,95

na stelselmatig negeren van alle herinneringen vandaag 12,95 euro teruggestort gekregen. Hopelijk laatste contactmoment met drama-abonnementenland :-) Juich eigen beheer toe, want met magazine was natuurlijk niets mis.

Komt er dit jaar weer een wintersporters magazine en waar is dit te bestellen, zijn er overigens ook nog andere wintersport magazines de moeite waard om te kopen?

##Gast158 Zeker er komt iets heel moois aan! Hier heel snel meer over. Achter de schermen werken we hard door!

Click. Click. Peace

Ik ben benieuwd! :)

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

Is het al mogelijk om het abonnement aan te schaffen? Via de link rechtsbovenin lukt het niet…

Plaats een reactie