Sorel laarzen

Ik vroeg me af of er hier mensen zijn die ervaring hebben met Sorel laarzen. Ben vooral benieuwd of de laarzen echt het geld waard zijn. Dus vertel hier jouw ervaring en wellicht ook handig om het model te vermelden.

Indien je een mooi alternatief hebt voor de Sorel laarzen hoor ik dit ook graag:)

Thank God summer is over!

Lisa mijn dochter heeft ze ook en ze bevallen prima, zitten comfortabel, de binnenschoen heeft ze in huis wel aan als pantoffels. Ik zelf heb een paar (donkerblauw) van Human Nature van de ANWB, zitten ook goed maar je merkt wel verschil. De binnen schoen zit vast. Die van HN zijn nu in de aanbieding voor 79,95

Dienten Die Alte schule

Oh Ze heeft een hoog dames model 149,00 euro weet geen naam van het model

Dienten Die Alte schule

Sorel is in tegenstelling tot een paar jaar geleden goed verkrijgbaar in Nederland voor een redelijke prijs. Laatst waren ze bij de Beversport en Intersport in de aanbieding.

Ik vind Sorel toplaarzen! Heb ze al jaren. Kocht ze vroeger via Amazon.com

life is a beach, or a pile of snow

Ik zeg geld helemaal waard! Het zijn echt goede laarzen en lekker warm. Met nachtelijke foto-opdrachten als het koud is draag ik ze graag!

Click. Click. Peace

Ik heb ze ook sorel boots gehad . Model cate the great.

Ik vond ze niet fijn. Ik heb nl smalle voeten, en sorel is behoorlijk breed. Ik ging dus schieten in de laarzen, wat me ook blaren opleverde. Zelfs een extra zooltje hielp niet.

Mijn mening, ga passen en loop er in de winkel even op rond. Ik had ze dus alleen gepast en er niet op rondgelopen.

Geniet van elke dag, het leven is al kort genoeg!

@ Maartje, dat heb ik ook, de laarzen van de ANWB zijn wat smaller van leest, misschien is dat een alternatief

Dienten Die Alte schule

Ik zag net bij de reclame, dat er enigzins vergelijkbare snowboots bij de ANWB in de reclame zijn voor 59,00 euro. @ elly, zijn dat de snowboots die jij bedoeld?

Wellicht dat dat wat voor mij is. Ik heb nl nog geen andere goede snowboots gevonden met een smalle leest. Snowboots vallen nl nogal breed uit. Ik ga daar dan eens kijken.

Wellicht is dit ook interessant voor de topicstarter.

Geniet van elke dag, het leven is al kort genoeg!

@ Maartje, ik heb het dames model stebbins, hoge laars met bond, zijn er in 2 kleuren. Ze lijken erg op het hoge model van Sorel. zijn nu in de aanbieding voor 79,95 als je lid bent.

Dienten Die Alte schule

Ik heb ook een paar Sorel botten. Echt super. Nooit meer koude voeten en stevige trap in de sneeuw. Ik gebruik ze ook hier voor mooie herfst/winterwandelingen. Een aanrader. En al bij al valt de prijs toch mee. :-)

Skiing is a dance, and the mountain always leads.

Ik heb toevallig 2 weken geleden sorel schoenen gekocht bij warmer schoenen in amsterdam en ze zitten heerlijk warm! Ze hebben ze in de uitverkoop staan dus ook lekker voordelig!
Dit is de webshop: http://www.warmerschoenen.nl/Merk/129/SOREL

Iedereen bedankt voor de tips.
Ik ga waarschijnlijk voor de Sorel Winter Carnival of voor de 1964 Pac.

Hoe is de pasvorm? Vallen ze groot, klein, breed smal etc.

Thank God summer is over!

Even een up voor mezelf;)

Thank God summer is over!

Ik heb begin dit jaar in Tignes aardig wat vergelijkbare laarzen aan gehad, maar ik vond de Sorel echt niet fijn zitten: te breed en nauwelijks een voetbed aanwezig. Uiteindelijk heb ik voor het merk Kamik gekozen omdat die me veel beter pasten.

Verder nog mensen ervaring met de pasvorm?

Thank God summer is over!

Plaats een reactie