Ski reisgenoot gezocht

Wil je dit jaar ook weer graag skien maar niemand die mee wilt, kan of maar geen JA zegt? Heb je ook zo’n zelfde dilemma?

Wie vindt het leuk om met mij te gaan op een Single wintersport reis? Er zijn meerdere aanbieders.
Mijn voorkeur gaat uit 18 t/m 27 maart via Mambo.nl

Ik zoek mensen in de leeftijd van 25 t/m 30 jaar en die een echte wintersportfan is en het daarentegen ook leuk vindt om te apres skien.

Heb je interesse stuur dan een berichtje of stuur een leuk mailtje naar liselotrietdijk@hotmail.com

Wel vrienden maar niemand die op Wintersport wil moet geen reden zijn om niet te gaan in 2011 toch?

Ik weet het niet hoor, maar als je op een singles reis gaat dan ben je vanzelf toch met anderen op reis?

Op skireis ben je eigelijk niet echt alleen!
Al verwacht ik weer niet veel volk tussen 6 en 13 december.
Maar ik ga toch, de sneeuw is er aan’t komen,
logies goedkoop, lekker eten en vriendelijke inwoners.
Wie nog ?
http://www.hochkoenig.at/region/muehlbach/

CU in Mühlbach ;-))

Heyy Lieselotte,

Heb het zelfde probleem.
Ook ik heb bij Mambo zitten kijken.
Allen mijn catorgorie is van 20/35
En zou graag in Januari willen gaan.

Groetjes Chantal

Hoi Chantal,

Kun je mij ook mailen met meer gegevens van je?

Groetjes Liselotte

Hoi Liselotte en Chantal,

Ik zoek ook maatjes om mee te gaan skien. Heb zelf ook wel gekeken bij singels reizen alleen dan bij dynamic holland. Heb het 1 keer eerder gedaan ben toen naar Mayerhofen geweest beviel goed. Nadeel vind ik dat heb best prijzig is het liefst zou ik daarom buiten z on singels reis om wat boeken en dan met auto of trein naar het gebied afreizen. Ik ben zelf 30 jaar en ben van plan om in januari te gaan. Misschien kunnen we eens mailen om te kijken of we eventueel wat aan elkaar kunnen hebben?
Mijn mail is natasja_krabbenbos@hotmail.com Groetjes Natasja.

hallo ben op zoek naar een reisgenoot die het leuk vind om 11 maart een week te gaan skieen in valthorens Frankrijk
Voor intresse graag mailen naar marjolein- polderman@hotmail.com
Gr.

Het klinkt wellicht heel eenzaam, maar alleen op skivakantie gaan heeft ook zo z’n voordelen hoor! Best een ervaring waard. En dat je eenzaam bent; onzin!

Heerlijk zelf bepalen waar je naartoe wilt, hoeveel je wilt skiën, welke pistes je pakt, welk tempo je wilt aanhouden, niet wachten op de ander, lekker je eigen tijden aanhouden etc. etc. Héérlijk!!! Je kan prima contacten maken tijdens het eten of drinken. Daarnaast spreek je gewoon is wat mensen aan in de lift en/of op de piste.

Samen gaan is ook erg gezellig, maar eens even helemaal je eigen zin doen is ook heerlijk. Ik heb het wel gemerkt hoe heerlijk het is om alleen te skiën. Op vrije dagen ga ik vaak alleen een dagje skiën in Winterberg, uurtje rijden vanaf mijn huis. Super! :D

als ik in mn eentje ga skien heb ik alle pistes gezien voor de lunch!

Ik ga ook altijd alleen. Niets eenzaam aan!
Zaterdagavond rij ik weer richting Oostenrijk!

Hoi, ik wil ook graag op wintersport. Als je de kosten van het reizen en appartement kunt delen is het veel goedkoper. Ik wil in feb/ maart gaan. Als je met 4 personen gaat kost het ongeveer €600 pp all. Mijn email: wouterpranger@hotmail.nl

Opvallend om te zien dat het vooral dames/meiden zijn die hierboven op zoek blijken te zijn naar een clubje! Krijg meteen zin om me bij jullie aan te sluiten…

@Sjaak, je hebt helemaal gelijk: waarom zou je een reisgenoot zoeken om samen mee op een single/alleengaandenreis te gaan? Ik ben drie keer alleen met een alleengaandenreis (via Dynamic) meegegaan, en heb een superleuke tijd gehad. Je vindt altijd wel wat leuke mensen om mee te gaan boarden of skien en de avond door te brengen.

Mijn probleem is dat ik bij alle alleengaandenreisorganisaties het gevoel heb dat er een slaatje wordt geslagen uit het feit dat jij als klant een beetje verlegen zit om een manier om op wintersport te gaan. Het is altijd aan de dure kant.

Toevallig heb ik ervaring in verschillende smaken wintersport: met familie (kleine en grote groep), met een groep vrienden, met zijn tweeen (partner), alleen met een alleengaandenreis mee, alleen op indeling met een groep (via een snowboardorganisatie), en helemaal op mijn uppie.

Als ik maar kan boarden! Eerlijk gezegd vond ik het allemaal zo zijn voors en tegens hebben. Het is gezelligheid en kosten delen versus helemaal je eigen ding kunnen doen. Als je met een groep bent kom je er niet onderuit om afspraken te maken over hoe je de dag doorbrengt, op zo’n manier dat iedereen aan zijn trekken komt. Mijn ervaring is dat dat niet altijd meevalt, vooral als de insteek en het niveau van de groepsleden nogal van elkaar afwijken.

Als je alleen bent kun je gewoon als een kip zonder kop de berg af knallen, is ook wel eens heerlijk! En inderdaad, als je niet uitkijkt ben je dan alleen maar aan het jagen, en zit ik ook niet langer op een terrasje dan de tijd die het kost om een hapje naar binnen te werken…

Moet wel eerlijk zeggen dat ik de twee keer dat ik helemaal alleen in een appartementje zat, toch wel echt een beetje eenzaam vond. Ook al kwam ik gaandeweg wel mensen tegen om een heel of half dagje mee te boarden of eens een biertje te drinken. Het grote voordeel er aan is dat je alles helemaal in je eigen tempo kunt doen, ideaal als je aan je techniek en je tempo wilt schaven! Perfect als je iets nieuws wilt leren!

En uiteindelijk ga ik liever alleen op wintersport dan helemaal niet! hahah.

Oeps, weten jullie meteen waarom ik soms alleen op wintersport moet: ik ouwehoer te veel :-)

@ Lena lol!!! :)

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

hallo ik ga ook weleens allen ik kom uit amsterdam kom altijd wel n paar leuke boeren tegen ha ha en dan word het gezellig gr

@ Lena: Jouw verhaal spreekt me aan :) Jouw zelfkennis ook. Misschien eens solliciteren naar de functie van Algemeen Directrice hier op het forum. Simon is de tot nu toe enige andere kandidaat, maar die lul jij er zo uit :)

Simon is de tot nu toe enige andere kandidaat, maar die lul jij er zo uit :)

Martijnski op 23 nov. 2011 18:30

Maw. Er is nog geen geschikte kandidaat gevonden

@martijnski Ik lul misschien wat minder maar hou je niet minder in de gaten. Zomaar mijn functie weggeven he, dat gaat zomaar niet :)

Ontopic, zelf geen ervaring mee maar ben bang dat ik na mijn studie ook op zoek moet naar nieuwe reisgenoten.

Alleen gaan lijkt mij ook niet zo’n probleem maar vaak is het wel duurder omdat je de kosten niet kunt delen. En zoals hierboven al gezegd wordt je bij single reizen ook vaak een oor aan genaaid aangezien de prijzen op geen manier te verantwoorden zijn.

to ski or not to ski, thats no question

@Niels, ik wacht gewoon tot men het zat is dat er geen regering, ik bedoel manager is.

to ski or not to ski, thats no question

De meeste vlamingen zijn blij dat de regeringsvormingen mislukken, dat ze een triomf zijn voor de nva de nationalitische partij vn vlaanderen

Als je een inleidingwil id belgische politiek, vraag hetmaar simon :)

@martijnski Ik lul misschien wat minder maar hou je niet minder in de gaten. Zomaar mijn functie weggeven he, dat gaat zomaar niet :)

Simon op 23 nov. 2011 20:27

Jouw functie? Er is een sollicitatieprocedure aan de gang. Iedereen kan reageren. Vind Lena ook wel wat hebben. Jij houdt wel van alleenheerschappij, niet? Was jij ook niet diegene die begon over een ledenstop?

Algemeen directeur van wat ook alweer? De stube?

Yep.

Dan schuif ik cees toch naar voor als candidaat. Oud en wijs, grote maturiteit,…
Bovendien zie ik hem niet niet echt directeur zijn in een andere afdeling

Misschien moeten we dit topic houden voor de oproep voor reisgenootjes :)

to ski or not to ski, thats no question

ik zou leuk vinden om mee te gaan met de wintesport reis.
ik vind leuk om als groep op wintersport te gaan.
ikhoor wel hoe ik mee kan gaan.
gr
ronald

oeps, ik heb wel wat aangezwengeld! Thanks guys, maar nee, ik heb al een baan ;-)!

Maar gezien het voorgaande denk ik wel dat een oplettende admin geen kwaad zou kunnen, hoezo off topic? :-)

@Ronald ik denk dat jij hem dan moet organiseren want ik heb hier nog geen wintersportreis voorbij zien komen (of ik heb zitten dutten). ;-)

Hoi,

Hier de bedenker van deze topic. Dit was een topic van vorig jaar in nov 2010. Maar als er mensen zijn die het leuk vinden om in februari te gaan skien, bijvoorbeeld naar Hinterglemm.

Roep maar…

groetjes Liselotte

daar ben ik te vinden van 18 tm 25 februari…

En jij bent? En met wie ga je?

Plaats een reactie