Ski reisgenoot gezocht

lijkt me best wel leuk om met groepje op wintersport te gaan ik had beetje zitten google dus vandaar dat ik gereageerd had.

hoor wel en als we doen moeten we even afspreken hoe we gaan doen enzol.

gr
ronald

Lijkt mij ook leuk! Liefst wel met een paar singles. Mensen die van skien houden en van apres ski.

Nog meer gegadigden?

groetjes Liselotte

ik ben ook singel hoor dus lijkt me inderdaad heel leuk en gezellig.
moeten we alleen afspreken warneer en hoe we dit gaan boeken en afspreken.

ik vind apres ski best leuk en natuurlijk ook heel gezellig maar natuurlijk ben ik er wel om te ski,n.

groetjes
ronald

Hoi Ronald,

heb je ook meer gegevens van je? emailadres of facebook?

groeten Liselotte

hoi liselotte.

ja ik heb facebook en natuurlijk ook email adres
ronald.geertsma@kpnmail.nl
daar kan je wel naar toe mailen.

lijkt me wel leuk om te weten wie jij bent jij hebt zeker ook facbook of niet.

groeten
ronald

Hoi Lena,

Heb jij ook nog interesse voor een gezellige skireis dit jaar?

heb jij misschien ook wat meer gegevens?

Groetjes Liselotte

welke periode gaan jullie precies ik ben zelf 37 jaar en ben vorig jaar ook op wintersport geweest.
lijkt mij heel leuk om met leuk clubje gezellig op wintersport te gaaan.
hoor wel of ik mee kan of niet.
gr
ronald

@Liselotte en anderen:

Ik ben wel in voor een korte(re)trip (weekend of iets langer), niet voor een langere omdat ik twee kids heb en niet zo lang zonder ze weg kan/wil.

Ben ook niet single en ook niet zo gek op skien :-) Ben wel dol op snowboarden en van apresski ben ik ook niet vies :-) Overigens met skieen is ook niks mis, is ook erg leuk maar op mijn plankje ben ik nu eenmaal wat handiger. Heb in ieder geval niets tegen optrekken met skiers ;-)

Ik zou het leuk vinden om een clubje te vormen met wie we een dagje Sauerland kunnen doen zodra er sneeuw ligt, of een lang weekend Alpen.

Moet wel heel eerlijk zeggen dat ik niet primair voor de gezelligheid ga, maar voor het boarden.
Met de insteek vrijheid blijheid: samen reizen, samen hapje eten of drankje doen, af en toe een stukje samen optrekken of regelmatig afspreken, maar iedereen moet wel de kans krijgen op zijn eigen niveau te boarden/skieen. Als het niveau vergelijkbaar is, is het makkelijk samen pistes te pakken, maar als het niveau erg uiteenloopt wordt dat erg vermoeiend voor beide partijen. Ben zelf gevorderd overigens (zeker geen expert).

Ik zoek dus eigenlijk mensen die een beetje dezelfde insteek hebben.

Anyone?

to snow or not to snow?

BTW je kunt ‘niveau’ ook vervangen door ‘snelheid’ :-D

to snow or not to snow?

Hallo Allemaal,

Ik heb hetzelfde probleem en kon ook niemand vinden om op wintersport te gaan. Single reizen trokken mij niet zo en vond ik ook erg prijzig. Vandaar dat ik besloten heb zelf iets te regelen. Ik heb een appartement voor de hele kerstvakantie in valthorens geboekt en heb inmiddels nog maar 1 plekje over.

Wie zou er graag met ons mee willen? Ik ben zelf een erg fanatieke, ervaren skier van 21 jaar. En verder gaat er een man van halverwege 30 mee, ook hij is een ervaren skier. We houden ervan om mooie tochten te maken en gewoon een gezellige vakantie te hebben. Het app kost je slechts ca 170 euro. Wij gaan met de bus.

Laat even weten als je interesse hebt, over een 2,5 week is het al zover!

groet!

Joost

ps De sneeuw komt er nu met bakken uit de hemel en er ligt al 100 cm!

ben geintresseerd om met een leuke gayvriend op vacantie te gaan op wintersport naar oostenrijk in eind februari

in een enthousiaste google actie zie ik ineens dit forum. mn vrienden weer eens niet zo ver gekregen (het leek er even op dat het een keer ging lukken…) omdat ik een beetje laat ben wordt het wat lastig om een volle week te gaan skien met werk enzo. dus ik zou ook graag net als lena een lang weekend gaan. dat wordt dan skien denk ik, want daar ben ik beter in… zie dat het al even stil is rond het onderwerp, jullie zitten toch niet in de sneeuw he…

groeten,
margot

12 februari gaan is het wintersporters-meeting in landgraaf. Das maar 1 dag skiën, maar het is wel skiën. Voor meer info zie het topic : Nieuwe meeting

Ik ben op zoek naar reisgenoot begin maart die gaat skieen want is ook goedkoper. I woon in Amsterdam of een skigroep die nog een vrije plekje heeft en niet te duur inc transport, skipas en slapen

Aanbiedingen graag van jullie

Groetjes :)

Nesho

Vanzelfsprekend ben ik ook op zoek naar een of meer mensen om te wintersporten.

Ik ben flexibel in locatie en tijd, als we maar GAAN.

Waarom ik met een of meer wil, is voor de gezelligheid en de zekerheid (voor het geval ik een lompe actie maak en mn been eraf ligt of iets dergelijks).

Ik heb niet heel veel ervaring, maar kom wel prima de berg af.

Ik snowboard trouwens, maar samen met een skiër gaan lijkt mij geen probleem.

Ik zou voorstellen bizztravel. Daar kost het geen drol, incl. pas en vervoer.

Nog even een berichtje van Jonathan die om 14:28 een bericht plaatste, maar nu met profiel zodat contact opgenomen kan worden.

En ik ben trouwens 29.

Hey,

Ik ga begin maart deze freeride trip doen, geschikt voor skiers en boarders:

http://winter.alpadventures.nl/themareizen/freeride-adventur…

Daar is nog plek vrij. Voor een freeride trip met gids is het niet echt duur. Je gaat niet iedere dag met de gids op pad maar dat vind ik zelf juist wel relaxt. Ik ben van plan om er met de auto heen te rijden en heb nog plekken vrij. Ik vertrek uit Amsterdam.

Groeten,
Eelco

He,

I’m not Dutch so forgive me if I don’t speak the language.

Obviously I’m stuck in the flat land (no offense but it is really flat) while I’m an addicted mountain goat.
I do hut-to-hut ski tours, off-piste in the resorts and, of course, on-piste if the conditions are not right.

This year I almost already blew off my office-free days for some week trips to France and Switzerland, but since I can’t help it I want to do few more weekends.
Unfortunately I’m only able to leave the country Friday afternoon and have to be back Monday morning (well occasionally I can skip the Friday…)

I’m looking for other maniacs willing to drive with me for a weekend skiing. The cheapest and fastest to get to is Austria, but of-course it always depends on snow-forecast.com.
So the plan is something like this:

  • Leaving The Netherlands Friday afternoon and get at the destination about midnight. Obviously we have to find an accommodation in which we can check in during the night.
  • Depends on how tired we are and how late we got there we decide on the spot if we ski full Saturday or only in the afternoon.
  • Full day skiing Sunday.
  • Leaving the resort at about 18:00 on Sunday and back in The Netherlands at about 3:00 in the morning.

I have a diesel, convenient car, so the gas will be about 150-200 both ways.

P.M. me with any thoughts, better ideas, etc…
BTW I’m 35 but I don’t care if you are 20 or 60, male or female.

Stay stoked!

Plaats een reactie