Hilarische (domme) vragen topic

@Rogier
De sneeuw zal +/- een paar graden de buitentemperatuur aannemen. Is het rond het vriespunt, krijg je plakkerige sneeuw. Vriest het harder, krijg je meer poeder… En als Leonard precies wil weten hoe koud, dan steektie een thermometer in de sneeuw. En by the way, does it matter? Punt is, als er sneeuw ligt vriest het waarschijnlijk, zo zie je het snel genoeg.

It's all about the turns duuuuuude!

Lol @ Droopy-d :-)

It's all about the turns duuuuuude!

@Droopy-d +1 whahahahaha

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

Je zou bijna voor Droopy z’n antwoord een eigen topic openen, +1 :D

Sterker nog, dat ga ik ook doen:

https://www.wintersport.nl/forum/topic/92218

@martijnski

houd me even op de hoogte welk topic dit gaat zijn, ben zeer benieuwd ;)
en je was me voor :P zie de link al staan

don't count the days, make the days count !

@Droopy-D

Me vriendin vraagt hoe zij het kan meten voor het geval ik er net ff niet bij bent

Alvast bedankt namens haar

he-ho lets go

@michel

zelfde handeling alleen dan aan de voorkant boord van je shirt, daar zitten 2 hele goede indicatoren die dit verschil feilloos aanvoelen, echter geld dan de aantal gekrompen Millimeters ipv centimeters.

hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben

don't count the days, make the days count !

@michel
zelfde handeling alleen dan aan de voorkant boord van je shirt, daar zitten 2 hele goede indicatoren die dit verschil feilloos aanvoelen, echter geld dan de aantal gekrompen Millimeters ipv centimeters.
hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben

Droopy-d op 10 jan. 2013 14:07

Ik mis de "vind ik leuk" button :P

@michel
zelfde handeling alleen dan aan de voorkant boord van je shirt, daar zitten 2 hele goede indicatoren die dit verschil feilloos aanvoelen, echter geld dan de aantal gekrompen Millimeters ipv centimeters.
hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben

Droopy-d op 10 jan. 2013 14:07

haha :D

Droopy-D
We hebben het ff getest met wat ijsblokjes en het werkt .

Names ons onwijs bedankt en blijf vooral zulke waanzinnige leuke antwoorden verzinnen …thumps up

he-ho lets go

Ik dacht vorige week nog “ik mis nog 1 vraag dit seizoen” en wat lees ik vandaag
https://www.wintersport.nl/forum/topic/93176

Daar is ie weer! (ik dacht dat er hier een zoekfunctie is)
Misschien een leuk topic "welke vraag komt er het meeste voorbij iederjaar? "

De top 3 volgens mij
1: Ligt er volgend jaar sneeuw?
2: Welke skies?
3: Heb ik een vignet nodig?

Misschien een leuk topic "welke vraag komt er het meeste voorbij iederjaar? "

Togi op 14 jan. 2013 13:41

Komen er nieuwe liften in Serfaus?

@ Mathijs
Ja, van der Valk is bezig met een nieuw hotel van 10 verdiepingen en om te zorgen dat jij niet met je skischoenen naar boven hoeft te lopen zitten er liften in het gebouw ;)

al een tijdje geleden, maar ik las onderweg naar peru mijn Anton Magazine weer eens, en we vroegen ons af wat nou de precieze omschrijving van een couloir is… en het is op zich nogal een domme vraag (voor offpistedummy’s) dus daarom dit topic. wel heerlijk om in de zomer het anton magazine te lezen en toch nog een beetje winters gevoel te hebben ! :)

Certified ski-boy, glijbewijs

Plaats een reactie