Samnaun in de zomer

Dit onderwerp gaat over de bestemming Samnaun

Iemand ervaring met Samnaun in de zomer ?
Is dat wat, paar dagen hotel daar ?

Met Samnaun niet heel veel. Was vooral de btw-vrije shopplek. Even verderop wel, in Scuol. Meer woonplaats, meer faciliteiten en meer divers. De bergen aan de kant van S-Charl voelen en ogen weer anders dan de brede alpenweiden aan de kant van de Motta Naluns, Sent en Val Sinestra.

Iemand ervaring met Samnaun in de zomer ?
Is dat wat, paar dagen hotel daar ?

GeJe op 20 jul 2023 20:40

Wij zijn er een keer heengereden toen we op vakantie waren in Fiss. Het is wel een mooie omgeving maar om er een hotel te hebben voor een paar dagen lijkt mij niet interessant. De route erheen vanaf Nauders vond ik wel leuk met al die uitgehakte kleine tunneltjes. Als je zin hebt in taxfree is het een optie maar er is niet veel te doen vond ik.

🏂

Samnaun zelf niet veel te doen als taxfree shoppen, je kunt er wel mooi wandelen/klimmen. Mooie maar best wel pittige tocht /klim is naar de Muttler, deze top kun je vanuit het dorp al zien. Maar wel in de ochtend vroeg beginnen je bent er wel een dag mee zoet.( over de normaal weg) Boven prachtig uitzicht, bij helder weer.
Scuol, of even verder door naar Samedan, Pontrasina en St moritz is gezelliger om te verblijven.

Dienten Die Alte schule

Alle dank voor jullie reacties !

Plaats een reactie