Alleen maar schaduw?

Dit onderwerp gaat over de bestemming La Norma

Wij overwegen om in de kerstvakantie naar La Norma te gaan. Maar ik ben benieuwd of de zon helemaal niet te zien is (als ie schijnt natuurlijk). Niet in het dorpje en niet op de pistes zelf?

Kom er maar in @Piefke

Kom er maar in @Piefke

Bennie op 16 aug 2022 16:08

Ik ben benieuwd ;-)

Hij zit er nu, dus kan even duren voordat ie tijd heeft

Eventueel zou je kunnen opteren voor een accommodatie in Aussois. Het dorp beschikt over een zuidelijke ligging en het dorp is ook fraai. Het skigebied is iets kleiner dan La Norma (een 55 km), maar ook zongericht. Met de gemeenschappelijke skipas Eskimo kan je eveneens in naburige skigebieden zoals La Norma, Valfrejus en Val Cenis terecht.

*bericht bewerkt door Mathijs! op 16 aug 2022 23:00

Tijdens de kerstvakantie heb je geen zon in LA NORMA😍☃️ en op de pistes alleen op piste Norma II in de middag zon.
Is zon hebben een must dan is de beste optie kiezen voor Aussois zoals Mathijs al zegt vanwege de ligging op het zuiden😎

LA NORMA😍☃️

Hij zit er nu, dus kan even duren voordat ie tijd heeft

Bennie op 16 aug 2022 17:22

Klopt, fff de vorderingen van de nieuwe lift aanschouwen😎☃️

null
null

LA NORMA😍☃️

En is het LA NORMA😍☃️ geworden @Lotte78 of toch ergens anders?

LA NORMA😍☃️

Ik zit er wel met de kerstvakantie… ben benieuwd… we zijn dit jaar met een groep van 18 man.

Ik zit er wel met de kerstvakantie… ben benieuwd… we zijn dit jaar met een groep van 18 man.

Demtsjenko op 22 aug 2022 17:53

Ik ben ook benieuwd, zo zijn er weer 2 gondels gevuld, nog fff en de capaciteit van de nieuwe telecabine🚡 is alweer te laag🥶☃️

*bericht bewerkt door Piefke op 23 aug 2022 07:48

LA NORMA😍☃️

Was gezellig @piefke maar je verkoopt “ons” rustige skidorp te veel! Wij komen hier al jaren voor de rust, ruime rode afdalingen en gezellige berghutten! Dat de apre ski wat minder is en de liften niet super modern nemen wij met de lage skipas prijs maar voor lief ;)

uploading: 3810F6F7-DD94-46E5-B7F9-1E1E20454EAC.jpeg

*bericht bewerkt door Leandro op 23 aug 2022 08:17

Met skiën kom je echt tot rust.

we konden alleen geen grote accommodatie vinden waar we met z’n allen in konden, zoals in Tsjechië. daarom nu twee appartementen. wel wat minder gezellig, maar het skiën is er zeker beter dan in Tsjechië…

En is het LA NORMA😍☃️ geworden @Lotte78 of toch ergens anders?

Piefke op 20 aug 2022 22:57

Nope. Ik heb voor nog geen 400 euro een mooi 6- persoons appartement gevonden in Saint-Jean-d’Arves. Daar is de skipas wel wat duurder, maar dat kunnen we hebben met deze accommodatie.

Dank voor het meedenken. La Norma gaan we een keer bekijken in een voorjaarsvakantie

Was gezellig @piefke maar je verkoopt “ons” rustige skidorp te veel! Wij komen hier al jaren voor de rust, ruime rode afdalingen en gezellige berghutten! Dat de apre ski wat minder is en de liften niet super modern nemen wij met de lage skipas prijs maar voor lief ;)

uploading: 3810F6F7-DD94-46E5-B7F9-1E1E20454EAC.jpeg

Leandro op 23 aug 2022 08:15

We hebben alvast 1 gezin laten afhaken omdat er geen zon is, dat er dan weer wel 18 andere komen genieten is niet anders🥶☃️

LA NORMA😍☃️

Wij zijn heel rustig… van ons heb je geen last…

Plaats een reactie