Skipas online bestellen via Starjack.at

Dit onderwerp gaat over de bestemming Lienzer Bergbahnen

Hoe gaat dit in zijn werk als je online de skipassen bestelt? Krijg je ze dan per mail opgestuurd? Zo ja, hoe laad je ze dan op? Of moet je ze nog bij de kassa afhalen? Iemand hier ervaring mee? Hoe weet ik of het veilig is om via deze weg de skipassen te kopen?

Mijn e-mailadres is foutief getypt. Het moet zijn mc28.tilstra@gmail.com.

Je bestelt eerst een losse lege skipas/card op naam, kan met foto. Die card krijg je redelijk snel per post thuis gestuurd. Daarna kun je de pas telkens opnieuw online laden met de aankoop van een skipas voor heel veel verschillende gebieden. Ik heb er al een paar jaar goede ervaringen mee in Winterberg en de Alpen. Niet elk skigebied of skipasverbond doet er al aan mee, maar er is veel keuze beschikbaar.

Enthousiast en fanatiek, blijven oefenen op techniek...

Kijk even of je nog skipassen van een ander hebied hebt, merk moet skidata zijn en 23 cijferige nummer beginnen met 01. Als je die hebt, kun he ze gebruiken en “opladen” tijdens de bestelling.

Edwin van Riel

Ook een keer gedaan voor winterberg… werkt prima… met de code op de kaart kun je hem online “laden”… dan kun je er bijvoorbeeld een dagpas of een weekpas op zetten…

Het ding dat je bestelt is alleen de fysieke kaart.

Plaats een reactie