Nieuwe lift?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Les Collons

Op diverse sites lees ik dat er een nieuwe lift moet komen om Les Collons/Les Masses te verbinden met Thyon 2000. Die zou dan voor het seizoen 21/22 klaar moeten zijn. Maar of dat ook zo is kan ik nergens vinden. En het lijkt me dat ze het op de eigen site wel van de daken zouden schreeuwen, maar daar kan ik alleen een 3D plaatje vinden van de geplande lift.
Weet iemand hoe het er mee staat?

The older I get, the better I was

Interessante site. Hij staat er inderdaad tussen, nu als ‘gepland’ voor 2022. Vertragingen zijn blijkbaar niet zo Hollands als we hier wel eens denken ;-)
Dank!

Klopt. Maar in de stukjes die ik gelezen heb was sprake van ‘klaar voor seizoen 21/22’. Nu staat er inderdaad alleen 2022…
Maakt voor mij niet uit, maar er gaat een beginner mee en voor hem zou het fijn zijn als hij 's avonds met de lift naar beneden kan in plaats van over een uitgetrapte ijsplaat. Maar ja, zo heb ik het ook moeten leren ;-).

Overigens staat er in dat stukje dat ook de “Les Collons” lift vervangen gaat worden. Maar (voor zover ik weet) er is helemaal geen lift die zo heet…

Misschien bedoelen ze de lopende band helemaal onderin Thyon/Collons. Die staat niet op de kaart.

Zou natuurlijk kunnen, maar om dat nou een lift te noemen gaat wel weer een beetje ver :).

Plaats een reactie