Zimmer Frei Skiwelt

Dit onderwerp gaat over de bestemming SkiWelt Wilder Kaiser - Brixental

Is het mogelijk om in Brixental - Skiwelt ter plaatse een Zimmer Frei binnen te wandelen om een verblijf te boeken (voor 4dagen) ?
Ik vind online niet veel Zimmer Frei. Ik wil komende volgende week (5februari) vertrekken.
Of kan ik toch maar beter een accommodatie boeken via booking.com?

Booking com moet je alleen doen als je veels te veel wilt betalen.

Kijk op skiwelt.at
Bergfex.at of kitzbuheler alpen.com voor acceptabele prijzen

Probeer het eens op tiscover.com

Aftellen maar!

De beller is sneller! … En goedkoper.

*bericht bewerkt door Shane op 02 feb 2023 23:42

I can stick uphill ice, on my saucer...

Ik zou gewoon een “Zimmer Frei binnen wandelen”. Zou wel een warm dekentje en een waxinelichtje meenemen voor als het niet lukt.
Keep us posted.

Een ‘Zimmer Frei’ bestaat niet als accommodatie. Maar dat terzijde.

Er zijn best wat kamers vrij meestal, dus je kunt dat vast doen. Waarom je het zou doen is me echt een raadsel (behalve als je denkt dat er heel veel pareltjes niet online te boeken zijn en op jou staan te wachten)… In mijn beleving is het meer dit; je weet niet waar je terecht komt, je verliest een hoop tijd aan het zoeken/vragen enz. En ik betwijfel of het goedkoper is.

Ik zie in 1 korte blik op skiwelt.at dat er nog best wat beschikbaar lijkt. Dat zal bij de andere boekingspartijen niet anders zijn.

Een ‘Zimmer Frei’ bestaat niet als accommodatie. Maar dat terzijde.

Er zijn best wat kamers vrij meestal, dus je kunt dat vast doen. Waarom je het zou doen is me echt een raadsel (behalve als je denkt dat er heel veel pareltjes niet online te boeken zijn en op jou staan te wachten)… In mijn beleving is het meer dit; je weet niet waar je terecht komt, je verliest een hoop tijd aan het zoeken/vragen enz. En ik betwijfel of het goedkoper is.

Ik zie in 1 korte blik op skiwelt.at dat er nog best wat beschikbaar lijkt. Dat zal bij de andere boekingspartijen niet anders zijn.

MiKeZZa op 03 feb 2023 08:56

98 locaties zelfs als ik pension, hütte, vakantie accommodatie, hotel garni, particuliere verhuurder aanvink met de bovenaan gegeven data (en voor 2p).
Goedkoopste €248, incl. ontbijt.
Duurste €4320

81 locaties via booking.com app. Geen filters.
Goedkoopste €314. Ver weg ook nog eens.
Duurste €5739. Ook ver weg. Wel 20 bedden.

Booking com moet je alleen doen als je veels te veel wilt betalen.

Kijk op skiwelt.at
Bergfex.at of kitzbuheler alpen.com voor acceptabele prijzen

Daffie op 02 feb 2023 22:28

Of als je last minute nog wilt annuleren zonder opgave van reden… ;)

Of zoeken via Booking op beschikbaarheid en daarna de acco rechtstreeks benaderen.

Of zoeken via Booking op beschikbaarheid en daarna de acco rechtstreeks benaderen.

Folski op 03 feb 2023 16:40

De beschikbaarheid bij booking geldt maar voor de hoeveelheid kamers de uitbater op booking plaatst. M.a.w. vaak is er nog plaats wanneer booking zegt van niet. 😉

Bla, bla, bla.

Klopt, maar is al wel een begin. Anders via google maps aanklikken en bellen/mailen

Bij mij in het dorp, Dienten, zie ik maar bij één boerderij het groene vlaggetje met ‘Zimmer frei’ wel eens hangen. Geen idee hoe het zit met de huizen buiten het dorp. Ik zou in ieder geval niet op de bonnefooi gaan en gokken op een ‘Zimmer frei’ huis.

Peter Pos

Moet zeggen dat ik het wel een mooi avontuur zou vinden en erg benieuwd ben hoe snel je uiteindelijk een accomodatie hebt en voor hoeveel geld. Zelf heb ik vaak zat last minute besloten maar dan wel altijd uiterlijk ~24 uur van tevoren online geboekt.

*bericht bewerkt door Jesper op 05 feb 2023 03:24

Gang is alles

Wat heb je nu gedaan @JP85?

Plaats een reactie