meereizen met 2 personen

Dit onderwerp gaat over de bestemming Val Thorens

Ik heb een appartement gereserveerd in Val Thorens, maar het lukt niet meer om met de bus of trein te reizen.
Ik zoek een stel waarmee wij 29/30 april mee kunnen reizen en 7/8 mei weer retour, samen met mijn dochter van 14. Wij zijn echte skiliefhebbers en doe ik graag een bijdrage in brandstofkosten. Ik kan eventueel ook rijden.

Ik heb een appartement gereserveerd in Val Thorens, maar het lukt niet meer om met de bus of trein te reizen.
Ik zoek een stel waarmee wij 29/30 april mee kunnen reizen en 7/8 mei weer retour, samen met mijn dochter van 14. Wij zijn echte skiliefhebbers en doe ik graag een bijdrage in brandstofkosten. Ik kan eventueel ook rijden.

Fleur1973@ op 23 apr 2022 11:39

Heb travelski gebeld voorheen snowtime .
Misschien hebben zij nog plek .

Hoe heb je met de trein gekeken .
Kan me niet voorstellen dat hele traject vol zit.

Even aan het puzzelen voor je .
Kom op dit traject naar Parijs .
https://www.nsinternational.com/nl/treintickets-v3/#/search/…

*bericht bewerkt door miepmiep op 23 apr 2022 21:01

Oeps hopelijk beetje overzichtelijk . Er is een optie . Niet de meest goedkoopste denk ik .
Maar je komt er wel .

Ik heb steeds vanaf Amsterdam zoek toch gedaan . Omdat hier vaak resultaten uitkomen . Andere plaatsen kan soms niets uitkomen .

*bericht bewerkt door miepmiep op 23 apr 2022 21:04

*bericht bewerkt door miepmiep op 23 apr 2022 21:10

En voor de terug weg kan je weer kijken bij de Thalys .
Tja trein zoeken is soms best vervelend .
Soms moet je traject in stukjes hakken en bij verschillende aanbieders kijken .

Of kijk of je kan vliegen heen en terug met de trein . Niet meest milieu vriendelijke optie vliegen .

Hey! Ik kan Miep Miep inderdaad beamen!
Zoek eens via SNCF, maar wel eerst naar Parijs en dan verder! Redelijk betaalbaar maar wel behoorlijk duurder dan met z’n viertjes in de auto!

null

Plaats een reactie