Ski les Trois Vallées vertrek 13-01-2024

Dit onderwerp gaat over de bestemming Les Trois Vallées

Beste skifanaten,

Wij vertrekken op nieuw naar Les Trois Vallées. We verblijven in Les Clarines (zie link) De prijs komt op 649 euro skipas van 380 euro inbegrepen. We zijn nu met vijf mannen en zijn ervaren skiërs.We rijden met de auto en zowel in de auto’s als in het hotel hebben we nog een platsje vrij. Wij eten 4 tot 5 maal op de ruime chalet en gaan 2 maal uit gaan eten. Ik vraag wel een voorshot van 400 euro om de boodschappen en het voorschot te betalen. Vlug zijn is de boodschap, want het is echt een luxe chalet.
https://www.sportiek.com/Les-Clarines

*bericht bewerkt door moderator (Roel) op 15 okt 2023 10:04: Bestemming gelinkt

Peter Hertegonne

Hallo Peter, ik Heb interesse. Ik heb je een PB gestuurd

Beste ski fanaten,

Van PKrioni hoor ik niets meer, Dus blijf ik op zoek naar nog 1 skier of skiëster die wil meegaan. We zitten in een luxe chalet met 3 slaapkamers en 1 grote living. Zie link oorspronkelijk bericht. Zwemkom, sauna, fitness en skipas Les Trois Vallées van 380 euro inbegrepen. heb nog plaats voor 1 persoon zowel in de wagens als in de chalet.

Ski groeten,
Peter

Peter Hertegonne

Beste ski fanaten,

Wij hebben ook iemand bij die les gaat volgen, dus 4 ervaren skiërs. Dus het mag ook iemand zijn die nog niet zo goed kan skiën en les wil volgen.

Ski groeten,
Peter

Peter Hertegonne

Is er dan nog ruimte over voor eigen skis en schoenen in de auto?
Hoeveel dagen skieen hebben we hierover ? 6 dagen of gewoon lekker 8?

*bericht bewerkt door R_Dolomieten op 02 okt 2023 15:35

Wij zijn nog steeds op zoek naar een skiêr of skiêster die zich wil aansluiten bij onze bende bestaande uit 4 Belgen en 1 Nederalnder. Eventueel mag er ook iemand mee die nog niet zo goed kan skiën, daar 1 man bij ons ook les neemt. Info over de locatie zie oorspronkelijk bericht hier. Heel ruim chalet met zwembad, sauna, fitness…In de prijs is de skipas van het hele gebied Les Trois Vallées inbegrepen. Er is ook een welness aanwezig , maar die is betalend.

Peter Hertegonne

Ha peter,
Wat is de leeftijd van het gezelschap?
En het is zaterdag heen rijden, zaterdag terugrijden?

Inderdaad, zaterdag heen en zaterdag terug. We zijn met 4 ervaren skiërs en 1 man die les neemt. Ik ben de oudste en ben 62, mijn medeskiêrs zijn rond de 50 jaar.

Ski groeten,
Peter

Peter Hertegonne

Dag Peter,

Mooi initiatief! Wij zijn een koppel (51 en 56 jaar) maar ons ski-niveau is heel verschillend. Dus wij zijn op zoek naar een groepje waar we allebei iets aan hebben. Is er nog mogelijkheid om een grotere chalet te nemen?

Sportieve groeten,
Suzanne

Dag Peter,

Mooi initiatief! Wij zijn een koppel (51 en 56 jaar) maar ons ski-niveau is heel verschillend. Dus wij zijn op zoek naar een groepje waar we allebei iets aan hebben. Is er nog mogelijkheid om een grotere chalet te nemen?

Sportieve groeten,
Suzanne

Suzie44 op 14 okt 2023 18:27

Dag Suzanne,

Een groter chalet bestaat daar niet, jammer genoeg. Wat is jullie ski niveau ?

Ski groeten,
Peter

Peter Hertegonne

Beste ski fanaten,

Nog steeds op zoek naar een mede skiêr. Er is nog plaats in de wagens en in het chalet

Ski groeten,
Peter

Peter Hertegonne

Beste ski fanaten,

Ik ben nog steeds op zoek naar een medeskêr, Ik heb 3 privé berichtjes gekregen van mensen , maar die haken af, omdat ze geen verlof krijgen.

Ski groeten,
Peter

*bericht bewerkt door Peter007 op 24 okt 2023 12:37

Peter Hertegonne

Hoi Peter,
Zoek je nog iemand?
Ik heb even de residentie bekeken, ziet er leuk uit. Wel geen hotel volgens wat ik zie. En de wellness zou gratis zijn, enkel behandelingen en arrangementen te betalen… Of heb ik nou de verkeerde residentie ‘Les Clarines’?
Waar woont de Nederlander? Kan ik met hem meerijden? Woon zelf in Utrecht.
Als ik het goed begrijp zorg jij voor het eten? Is dat tegen kostprijs? Reken je iets aan voor je service? Vraag het maar effe, dat vermijdt verrassingen
Hoor het wel,
Dick

Beste ski fanaten,

Wij zijn nog steeds op zoek naar een medeskiêr Er is nog plaats in de wagens en in het luxe verblijf. Zie beschrijving in mijn 1ste berichtje.Het mogen er eventueel 2 zijn, maar dan moet ik nog een verblijf bij zoeken hoor. Het mag ook iemand zijn die les neemt , want doet 1 man bij ons ook.

Ski groeten,
Peter

Peter Hertegonne

Hey Peter, heb je pb verstuurd.

@andy1977, ik heb je ook een pb verstuurd

Peter Hertegonne

Plaats een reactie