Windpas

Dit onderwerp gaat over de bestemming Zillertal Arena

Afgelopen herstvakantie was ik op skistage op de Hintertuxer Gletsjer. Op 2 november waren de liften dicht omwille van het weer en heb ik een windpas gekregen.
Met Kerst ben ik weer in het Zillertal.
Wat kan ik eigenlijk met die windpas?

Ik denk dat je die windpas in kunt zetten als een dagpas.

Thank God summer is over!

Is dat er dan eentje voor het hele Zillertal? (Ik had een Zillertal Superskipass)

Het handigst is om je vraag te stellen aan de Zillertal3000 bergbahnen. Die kunnen je het precies vertellen.

Het handigst is om je vraag te stellen aan de Zillertal3000 bergbahnen. Die kunnen je het precies vertellen.

Bennie op 11 nov 2023 11:41

Ik denk dat dat het beste is, maar even gegoogeld bij de Hintertuxer gletcher .Hier is alleen onderstaande te vinden.

Kortingen en terugbetalingen:
Vervoer met de liften is alleen mogelijk met een geldige skipas, die niet overdraagbaar is. De skipassen zijn alleen geldig op opeenvolgende dagen, een onderbreking is niet mogelijk (behalve voor optionele passen).

Het is niet mogelijk om gebruikte skipassen om te ruilen. Bij grove overtredingen van de pisteregels, het negeren van slagbomen en instructies van de pisteservice, zijn wij genoodzaakt om de skipas in beslag te nemen zonder vervanging om veiligheidsredenen voor al onze andere gasten. In geval van misbruik worden alle tickettypes in beslag genomen zonder vervanging. In geval van een ski-ongeval of ziekte verlenen wij een terugbetaling vanaf de laatste dag van gebruik als gebaar van goede wil. Hiervoor is het overleggen van een medisch attest vereist. Helaas kunnen we verloren skipassen niet vervangen. We kunnen ook geen restitutie of verlenging verlenen voor slecht weer, wind/storm, lawinegevaar, onvoorzien vertrek, bedrijfsonderbrekingen, sluiting van pistes, enz.

Het handigst is om je vraag te stellen aan de Zillertal3000 bergbahnen. Die kunnen je het precies vertellen.

Bennie op 11 nov 2023 11:41

Ja dat zal ik ter plaatse over een 6tal weken ook wel doen. Het was alleen leuk geweest moest iemand hier het antwoord weten. Dan kon ik mijn skipas voor die week online reeds bestellen. Daarvoor bestaat een forum toch? Vragen stellen aan elkaar :-)

Ja, dat klopt. Maar wat houdt je tegen om je vraag te mailen naar het liftbedrijf? Mocht taal een probleem zijn: Google translate is tegenwoordig zo goed dat er keurig Duits of Engels uit rolt. Hoef je ook geen 6 weken te wachten.

Ik spreek keurig Duits :-)
Met mensen ervaringen uitwisselen is gewoon zoveel prettiger.

Plaats een reactie