6 skipassen te koop voor Öztall superskipas 7 dagen 08 april tot 15 april

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sölden - Ötztal Arena

Is er iemand geïnteresseerd in skipassen voor deze periode?

Ja, eventueel voor een lastminute.

Dag Ral, heb je interesse in alle 6 de skipassen? Wanneer zou je zekerheid hebben of je deze wilt?

Zijn deze passen overdraagbaar?

Of het formeel mag weet ik niet, maar zoo lang ze niet gebruikt zijn en niet op naam gesteld (of voorzien van pasfoto) kom je er wel mee weg. Meestal foto oid bij eerste gebruik om wisselen te voorkomen.

Edwin van Riel

Deze zijn door een afzegging op overschot. Nog niet gebruikt en niet op naam. Dus overdraagbaar.

Deze zijn door een afzegging op overschot. Nog niet gebruikt en niet op naam. Dus overdraagbaar.

jules2222 op 27 mrt 2023 08:49

Blijkbaar kijken ze ook naar foto’s van de voorbije jaren heb ik geleerd uit een vorige topic. Ik zou als koper toch maar eens de algemene voorwaarden goed lezen. Just in case.

Deze zijn door een afzegging op overschot. Nog niet gebruikt en niet op naam. Dus overdraagbaar.

jules2222 op 27 mrt 2023 08:49

Blijkbaar kijken ze ook naar foto’s van de voorbije jaren heb ik geleerd uit een vorige topic. Ik zou als koper toch maar eens de algemene voorwaarden goed lezen. Just in case.

King_of_the_Wedge op 27 mrt 2023 09:34

Is onmogelijk want ik heb enkel mijn eigen persoonlijke gegevens moeten invullen als hoofdboeker. De andere tickets staan niet op naam en zijn ook niet gelinkt met een ander persoon.

Deze zijn door een afzegging op overschot. Nog niet gebruikt en niet op naam. Dus overdraagbaar.

jules2222 op 27 mrt 2023 08:49

Blijkbaar kijken ze ook naar foto’s van de voorbije jaren heb ik geleerd uit een vorige topic. Ik zou als koper toch maar eens de algemene voorwaarden goed lezen. Just in case.

King_of_the_Wedge op 27 mrt 2023 09:34

Is onmogelijk want ik heb enkel mijn eigen persoonlijke gegevens moeten invullen als hoofdboeker. De andere tickets staan niet op naam en zijn ook niet gelinkt met een ander persoon.

jules2222 op 27 mrt 2023 09:42

https://www.soelden.com/terms_skipasses

Do not buy any lift tickets from third parties – they could be blocked!

Nu ja, er staat ook even verder in de algemene voorwaarden dat een voucher ook na illegale bemachtiging kan gebruikt worden:

The voucher can also be validated by persons that have gained possession of
it unlawfully.

Vermoedelijk om zich in te dekken indien een “hacker” de passen int en dan de rechtmatige koper zich pas aandient met aankoopbewijs en betaalbewijs en ze zo toch verplicht zouden zijn om ze af te leveren.

Ik denk dat het een beetje is als snel rijden: het mag niet, maar zolang er geen flash achter je gaat, kan het geen kwaad.

Deze zijn door een afzegging op overschot. Nog niet gebruikt en niet op naam. Dus overdraagbaar.

jules2222 op 27 mrt 2023 08:49

Blijkbaar kijken ze ook naar foto’s van de voorbije jaren heb ik geleerd uit een vorige topic. Ik zou als koper toch maar eens de algemene voorwaarden goed lezen. Just in case.

King_of_the_Wedge op 27 mrt 2023 09:34

Is onmogelijk want ik heb enkel mijn eigen persoonlijke gegevens moeten invullen als hoofdboeker. De andere tickets staan niet op naam en zijn ook niet gelinkt met een ander persoon.

jules2222 op 27 mrt 2023 09:42

https://www.soelden.com/terms_skipasses

Do not buy any lift tickets from third parties – they could be blocked!

Nu ja, er staat ook even verder in de algemene voorwaarden dat een voucher ook na illegale bemachtiging kan gebruikt worden:

The voucher can also be validated by persons that have gained possession of
it unlawfully.

Vermoedelijk om zich in te dekken indien een “hacker” de passen int en dan de rechtmatige koper zich pas aandient met aankoopbewijs en betaalbewijs en ze zo toch verplicht zouden zijn om ze af te leveren.

Ik denk dat het een beetje is als snel rijden: het mag niet, maar zolang er geen flash achter je gaat, kan het geen kwaad.

King_of_the_Wedge op 27 mrt 2023 17:44

Maar opnieuw ik heb deze gekocht op mijn naam voor een groep. De andere personen zijn niet gelinkt aan deze skipassen want dit werd ook niet gevraagd door Sölden. Dus dit kan ook niet illegaal zijn.

Deze zijn door een afzegging op overschot. Nog niet gebruikt en niet op naam. Dus overdraagbaar.

jules2222 op 27 mrt 2023 08:49

Blijkbaar kijken ze ook naar foto’s van de voorbije jaren heb ik geleerd uit een vorige topic. Ik zou als koper toch maar eens de algemene voorwaarden goed lezen. Just in case.

King_of_the_Wedge op 27 mrt 2023 09:34

Tuurlijk kijken ze niet naar foto’s van vorige jaren. Hoe kom je daar nu bij? Is m.i. ook nooit eerder besproken in andere topics. En al zouden ze het doen dan dan is het niet te doen. Hoe kun je nou vergelijken met 1 of 2 jaar terug? Los van GDPR.

Deze zijn door een afzegging op overschot. Nog niet gebruikt en niet op naam. Dus overdraagbaar.

jules2222 op 27 mrt 2023 08:49

Blijkbaar kijken ze ook naar foto’s van de voorbije jaren heb ik geleerd uit een vorige topic. Ik zou als koper toch maar eens de algemene voorwaarden goed lezen. Just in case.

King_of_the_Wedge op 27 mrt 2023 09:34

Tuurlijk kijken ze niet naar foto’s van vorige jaren. Hoe kom je daar nu bij? Is m.i. ook nooit eerder besproken in andere topics. En al zouden ze het doen dan dan is het niet te doen. Hoe kun je nou vergelijken met 1 of 2 jaar terug? Los van GDPR.

Geraertshoven op 28 mrt 2023 09:16

Wel knap dat je alle topics perfect kan lezen en van buiten leren :-)
https://www.wintersport.be/forum/topic/529392?page=2…

Herlaadkaarten die vroeger al gebruikt waren, pas op naam gekocht.
Waar de foto’s genomen waren weet ik niet, wel dat het duidelijke foto’s waren en dat op het moment dat ik door het poortje ging de foto van mijn man op de tablet kwam. Op het moment dat hij erdoor ging kwam dan idd mijn foto.
Sindsdien zetten we gewoon onze naam op de pas.

Dus indien er nog interesse is laat me iets weten aub!!! Zou super zijn!

Is de periode ook aan te passen? Staat dat vast bij aankoop?

Is de periode ook aan te passen? Staat dat vast bij aankoop?

Skitiim op 28 mrt 2023 22:32

De datum kun je jammer genoeg niet aanpassen. ,

Plaats een reactie