transfer Innsbruck-Gerlos

Dit onderwerp gaat over de bestemming Zillertal Arena

Ik vlieg zaterdag 10 maart met een vriend van me naar Innsbruck aankomst 8.55. Wie wil er een taxi delen naar Gerlos. We vliegen woensdag 14 maart terug om 16.50, dus taxi terug delen kan ook!

Heeft iemand nog een goede tip voor een transfer van vliegveld Innsbruck naar Gerlos of als er nog iemand een taxi met ons wil delen,horen we dit graag Wij vliegen op 22 Maart en landen om 8.55 in Innsbruck. We vliegen op 25 Maart om 11.50 weer terug naar nederland

allen, mijn bovenstaande bericht over transfers kunnen jullie "negeren". Ik zit inmiddels via Kammerlander in "een busje vol" à € 28,= per trip!

veel ski-plezier allemaal :)

Zijn er nog mensen die een taxi willen delen op maandag 19 maart vanaf Innsbruck naar Gerlos?
Vliegtuig landt rond 08:45

Bedankt! Groeten, Jasmijn

Wie o wie wil er met mij morgen ( 16.03) een taxi delen van Innsbruck naar gerlos om 14.15 uur?

marloes

Een laat en waarschijnlijk zinloos verzoek,…

Morgenvroeg vlieg ik naar Innsbruck en ga vervolgens naar Gerlos. Ik land 08.55 en ga met trein of taxi. Wie wil taxi delen? 'k Ben best gezellig enzo,… :-)

Zaterdag ga ik terug met de auto.

06 2706 1369
conradvanmaanen@hotmail.com

De eerste reactie voor het nieuwe seizoen al vast…

Zijn er mensen die ook een taxi willen nemen van Innsbruck naar Gerlos op donderdag 31 jan 2013 en willen delen?

Felix
felixvanlier@hotmail.com

Hallo allemaal,

Wie wil er een (Kammerlander) taxi delen van Innsbruck naar Gerlos?

Heen op dinsdag 25 december, aankomst Innsbruck 15:20
Terug op zondag 30 december, vertrek vanuit Innsbruck om 09:35.

Wij zijn met z’n drieën! Hoe meer zielen, hoe goedkoper de reis :)
Groetjes, Sanne

Wij zoeken eveneens taxi delers voor vrijdag 25 januari in de middag! Wij zijn met z’n drieën…

https://www.tirol-taxi.at deze is fijn hebben mijn dochters ook gehad op tijd en je krijgt een sms over hoe en waar je word opgehaald

Servus Karin

Ik wil di 7-2-2012 van Innsbruck naar Gerlos met een taxi. Aankomst Innsbruck 18:05 uur. Wie wil die met mij delen om de kosten te drukken?

Jan op 19 jan. 2012 22:35

Hallo Jan, wij vliegen met dezelfde vlucht aan de tijd te zien, en gaan ook naar Gerlos.
je bedoeld waarschijnlijk do 7-2-2012. Dan kunnen wij een taxi delen, en zijn met 2 personen.

Ronald en Desiree

ik vertrek dinsdag 1 januari 2013 vanuit rotterdam naar innsbruck en moet vervolgens naar gerlos .iemand die een taxi wil delen ?ik ben alleen .

oproep wij komen zaterdag 12 jan om 14.20 aan op Innsbruck.en willen dan een taxi naar Gerlos,iemand interesse om taxi te delen.Wij zijn met twee volwassene en 1 kind.

oproep wij komen zaterdag 12 jan om 14.20 aan op Innsbruck.en willen dan een taxi naar Gerlos,iemand interesse om taxi te delen.Wij zijn met twee volwassene en 1 kind.

Gast140 op 6 jan. 2013 15:18

Hoi Wij zijn komen ook op 12 jan. aan op Innsbruck, wij zijn met 3 volwassene en willen wel met jullie afspreken om de taxi te delen. Moeten jullie ook op 19 jan. terug rond 09:50?

Gr. William

Heeft iemand nog tips voor een transfer van vliegveld Innsbruck naar Gerlos of is er iemand die een taxi wil delen? Wij vliegen op 8 jan 2012 en gaan op 12 jan weer terug.

Laura op 5 nov. 2011 22:37

ik vlieg ook morgen en land rond 18 uur.Ik deel graag met je.

Hoi,

Wij zijn met z’n 2en en zoeken nog taxi-delers voor donderdag 17 januari, Innsbruck - Gerlos. We landen om 08.50 uur. Terug op dinsdag 22 januari in de middag.

Wie komt er nog meer op die tijd aan (of vertrekt) en zoekt nog een taxi?

Gr. Angela

oproep wij komen zaterdag 12 jan om 14.20 aan op Innsbruck.en willen dan een taxi naar Gerlos,iemand interesse om taxi te delen.Wij zijn met twee volwassene en 1 kind.

Gast140 op 6 jan. 2013 15:18

Hoi Wij zijn komen ook op 12 jan. aan op Innsbruck, wij zijn met 3 volwassene en willen wel met jullie afspreken om de taxi te delen. Moeten jullie ook op 19 jan. terug rond 09:50?
Gr. William

Gast965 op 7 jan. 2013 07:36

Hoi William dat is super dat jullie met ons een taxi willen delen.Wij gaan alleen niet op zaterdag terug maar op vrijdag dus dat gaat helaas niet.Zullen we even verder via de mail afspreken van hoe of wat.dit is mijn mail adres lottikuijlen@hotmail.com

Hallo! Wij landen op vrijdag 18 januari op Innsbruck… We willen dan graag naar Gerlos… Wil iemand misschien met ons een taxi delen? Wij zijn met z’n 3en!

Groeten Bettina

Beste gast641,
Ik wil wellicht het vliegtuig pakken van 1640 oid uit Rotterdam op 18 januari. Is dit wellicht dezelfde als die van jullie? Dan ben ik uiteraard geïnteresseerd.
Grz A. Gosselt (ancgosselt@gmail.com)

Is er iemand die een taxi wil delen vanavond (10 januari)? Mijn aankomst is rond 18:00u.

Beste gast641, Ik wil wellicht het vliegtuig pakken van 1640 oid uit Rotterdam op 18 januari. Is dit wellicht dezelfde als die van jullie? Dan ben ik uiteraard geïnteresseerd. Grz A. Gosselt (ancgosselt@gmail.com)

Gast002 op 9 jan. 2013 23:17

Oei… wij landen al om half 2… Wij vliegen om 12.00 vanaf eindhoven…

Ai… das jammer. Andere mensen die toevallig 18 januari aankomen om 18:05 in Innsbruck en een taxi willen delen richting Gerlos of eventueel Konigsleiten?

hoi,

ik kom za 12jan rond 8.30uur aan op innsbruck en wil dan naar gerlos. iemand interesse om een taxi te delen?
groetjes, Maaike

Op inssbruck is 9 v/d 10 keer al een busje naar Gerlos te vinden als er een vlucht vanuit Nederland is geland. Spreek de mensen die deze bus hebben gereserveerd even aan en vaak is er nog wel een plekje voor je over. je zit dan voor 25 - 45 euro (enkele reis) in een busje rechtstreeks naar Gerlos. Anders kan je er ook heel prima met het OV komen of je besteld zelf een taxi, maar dat is ca. 135 euro (enkele reis).Als je slim bent zoek je nog 2 lotgenoten op en betaal je allemaal 1/3e.

hallo, wij landen donderdag 9.10 uur in innsbruck. We hebben aansluitend een taxie besteld naar Gerlos. We zijn met 2 personen. Graag willen wij de taxie delen i.v.m de kosten. maandagavond vliegen wij weer retour, daarvoor zoeken wij ook lotgenoten. Wie weet de kosten kunnen gedeeld worden. Anita

Wij landen zaterdag 26 januari om 14:20 op Innsbruck en zoeken mensen om een taxi te delen naar Königsleiten. We zijn met twee personen. Ook eventueel voor de terugvlucht van 2 februari van 09:50. Groet Rein. Email: rein@outlook.com

Hoi Ski fans;
Zaterdag 2 maart landen mijn zus en ik op Inssbruck rond de klok van 9 uur voor 6 dagen skiën in Gerlos, Zijn er meer mensen die vanaf rotterdam die ochtend vliegen en willen jullie een taxi of kammerlander met ons delen laat het ff weten.
Groetjes Miranda en Bianca van Dijk
Miranda29374@hotmail.com

Hi!

Wij gaan donderdag 8 maart tot maandag 11 maart skiën met z’n tweeen in Gerlos en willen ook eventueel een taxi delen, zijn er nog meer mensen die dan gaan?

Groetjes Monique en Linda

Plaats een reactie