transfer Innsbruck-Gerlos

Dit onderwerp gaat over de bestemming Zillertal Arena

Ik wil di 7-2-2012 van Innsbruck naar Gerlos met een taxi. Aankomst Innsbruck 18:05 uur. Wie wil die met mij delen om de kosten te drukken?

Jan op 19 jan. 2012 22:35

Hoi Jan,
Ik land aanstaande donderdag 7 februari ook om 18:05. Ik zou graag een taxi met je willen delen!
Groetjes,Chantal

Hallo, wij gaan donderdag 7 febr. naar Gerlos aankomst Innsbruck 18.05
En terug op maandag 11 febr. vertrek van Innsbruck 18.05
Zijn er mensen die een taxi met ons willen delen?

Groetjes Ronald en Desiree

Zijn er personen die een taxi willen delen?
Op maandagochtend 4 maart vanaf Innbruck vliegveld naar Gerlos
Donderdagochtend 7 maart weer terug naar Innsbruck? Wij zijn met 2 personen.
Grtz
Peter

Wij gaan 3 Maart vanaf Rotterdam naar Innsbruck, landen om 08:50 in Innsbruck. Wil er iemand met ons een taxi delen naar Gerlos?

Eventueel een terugreis op 8 Maart kunnen we later nog wel regelen. Laten we eerst maar eens in Gerlos komen!!

Wij gaan 3 Maart vanaf Rotterdam naar Innsbruck, landen om 08:50 in Innsbruck. Wil er iemand met ons een taxi delen naar Gerlos?

Eventueel een terugreis op 8 Maart kunnen we later nog wel regelen. Laten we eerst maar eens in Gerlos komen!!

Gast050 op 19 feb. 2013 09:18

Beste gast.
Wij vliegen vrijdag 8 maart ook terug, misschien kunnen we busje of taxi delen, wij vliegen 14:05.
Met vriendelijke groet Bianca en Miranda

Zijn er nog mensen die aanstaande zondag 3 maart van Innsbruck naar Gerlos moeten en een taxi willen delen. Wij zijn met 3 personen en hebben de vlucht vanaf Groningen.
Aankomsttijd Innsbruck ongeveer 13.00 uur.
Graag een reactie naar Molzelf@Gmail.com

wij vliegen zondag 10 maart vanaf rotterdam naar inssbruck en komen om 16:05 aan. Wie wilt er een taxi delen?

Ah zelfde persoon. Kan dit topic meteen op slot.

MAND!

Plaats een reactie