Gemakkelijke brede pistes

Dit onderwerp gaat over de bestemming Livigno

Ik ben een bange skiier en als ik het skiplan zo bekijk, kom je via Centrale enkel naar beneden via een rode piste die eindigt in een zwarte piste? Klopt dit of welke piste moet ik nemen om op rood en blauw te blijven wanneer ik met de Carosello lift naar boven ga?
Andere tips van mooie brede, niet al te steile pistes?

Voor de optie “andere”:
Nauders en Schöneben.
Oostenrijk en Italië met dezelfde skipas, Nauders met een mooie blauwe dalafdaling en Schöneben met mooie blauwe, brede autostrades.

*bericht bewerkt door bartvwg op 15 mrt 2022 18:22

Bla, bla, bla.

Andere in Livigno denk ik dan , niet @bartvwg?

Born to run. B.S.

Inderdaad pistes in Livigno. Vakantie is geboekt in augustus 2021. We kiezen elke 2 jaar een nieuwe bestemming

Inderdaad pistes in Livigno. Vakantie is geboekt in augustus 2021. We kiezen elke 2 jaar een nieuwe bestemming

ih op 15 mrt 2022 20:09

Mischien over 2 jaar opnieuw vragen voordat je geboekt hebt 😉

May the ski force be with you !!

Ik ben niet alleen, moet ook rekening houden met gezinsleden… de vraag is niet waar te gaan skiën , maar welke pistes in Livigno

Skydancer piste, de overtreffende trap van breeeeeeeeeede autobahn.
Maar liefst 18 pistenbully sporen breed. Ik ben benieuwd wie een piste vindt, die dit overtreft.

null

The older I get, the better I was

The older I get, the better I was

Andere in Livigno denk ik dan , niet @bartvwg?

dan58 op 15 mrt 2022 18:34

Gij zijt toch een livigno-kenner eh @dan58 ? Geef dan tips. Of wilt ge alles voor uzelf? 😜

Bla, bla, bla.

Skydancer piste, de overtreffende trap van breeeeeeeeeede autobahn.
Maar liefst 18 pistenbully sporen breed. Ik ben benieuwd wie een piste vindt, die dit overtreft.

null

Onnem op 15 mrt 2022 21:24

Euh nooit in Nauders geweest neem ik aan? Bij de zirbenlift is de breedste piste van Oostenrijk, 300 meter. Bij een pistenbully breedte van 3 meter zijn dat 100 sporen naast elkaar 😄

Inderdaad, ik ben ook in Nauders geweest.
De piste die je noemt staat me niet meer voor de geest. Ik vond het een aardig gebiedje, maar niets uitzonderlijks

Livigno beter voor iemand die nog aan vertrouwen moet werken.

Cervinia trouwens nog stukken beter voor vertrouwen-bouwers. Eindeloze hoeveelheid lange brede autobahnen met perfecte sneeuw en preparatie.

The older I get, the better I was

Klopt, ben al in Cervinia geweest. Wel wat ijs in de ochtend in april, maar mooi skigebied voor mij

@ih wanneer je bang bent is Motttolino zijde beter dan Carrosello kant.
Bestudeer even pisteplannetje en wanneer je meer wil weten vraag gerust. Ik zit er ook weer 2de week Paasvakantie na 2 j Covid miserie.

Born to run. B.S.

@dan58 Ik ben er ook de tweede week van de paasvakantie. als je de carosello lift neemt, welke piste neem ik dan naar beneden om niet op die zwarte terecht te komen?

Ik ben een bange skiier en als ik het skiplan zo bekijk, kom je via Centrale enkel naar beneden via een rode piste die eindigt in een zwarte piste? Klopt dit of welke piste moet ik nemen om op rood en blauw te blijven wanneer ik met de Carosello lift naar boven ga?
Andere tips van mooie brede, niet al te steile pistes?

ih op 15 mrt 2022 13:25

Je kunt gerust via blauw en rood tot onder aan Carosello geraken.
Links houden en via het pad en je geraakt er ook.

Inderdaad, ik ben ook in Nauders geweest.
De piste die je noemt staat me niet meer voor de geest. Ik vond het een aardig gebiedje, maar niets uitzonderlijks

Livigno beter voor iemand die nog aan vertrouwen moet werken.

Cervinia trouwens nog stukken beter voor vertrouwen-bouwers. Eindeloze hoeveelheid lange brede autobahnen met perfecte sneeuw en preparatie.

Onnem op 15 mrt 2022 23:16

Zeker waar, het ging echter over de breedste piste :-)

Plaats een reactie