Skiles(je) bijna 3 en 4 jaar

Dit onderwerp gaat over de bestemming Winterberg

Hallo allen,

Ik zoek een skischool of privé leraar waar onze kinderen van bijna 3 en 4 een eerste ervaring op ski’s kunnen opdoen. Het hoeft niet uitgebreid, 2 x 30-45 minuten proberen binnen de week dat we er zijn zou al voldoende zijn. Ik heb vorige maand her en der wat skischolen gebeld, maar toen vanwege covid geen lessen aan kleine kinderen of vanaf 4 of zelfs 5 jaar.

Iemand een suggestie? Alvast bedank!!

Los van je vakantie een keer naar Snowworld of een andere indoor baan met echte sneeuw?
Ik weet wel dat ze een bambinikurs aanbieden op diverse plaatsen in Oostenrijk, maar neem aan dat je al geboekt hebt.

Ik kan je zeker lesjes in snowworld aanraden. Daar hebben onze kinderen het geleerd. In de mei vakantie is altijd ietsje goedkoper.

2 jaar geleden waren wij in Winterberg. Onze kinderen zouden daar les krijgen in Willingen maar dat ging niet door omdat er geen sneeuw was. Toen zijn we naar Winterberg gereden. We zagen daar hele volle klasjes. Dat zagen wij niet zitten. Mijn man is toen zelf met ze gaan skiën. Ze waren toen 8 en 10 en hadden al wel een paar cursussen in snowworld gehad.

Ik zou in Winterberg of Willingen zelf even kijken of je daar prive les kan vinden. En snowworld zeker aanbevelen.

*bericht bewerkt door Ada80 op 20 feb 2022 10:12

Dank voor de tips. We gaan zeker Snowworld doen, maar dat gaan we niet meer redden voor vertrek. Het voornemen is om vrijdag richting Centerparcs Hochsauerland te gaan en dan een eerste ski-ervaring/lesje op te doen. Dit hoeft niet per se via een skischool. Mocht iemand een NL-sprekend kennen die daar, uiteraard tegen betaling, onze kinderen een eerste ski-ervaring wil geven, dan hoor ik het graag.

Alvast bedankt!

Plaats een reactie